VODA ŽELIVKA

Tvorba webu

Nový, moderní a dynamický design. Přehlednost a provázanost. To byly hlavní úkoly, před kterými jsme v DEVGLOBE stáli na konci roku 2022, když nás oslovila s žádostí o rebranding a vytvoření nového webu skupina VODA Želivka. 
 

Dát novou tvář tak významnému klientovi, který je navíc součástí kritické infrastruktury a kritické informační infrastruktury, pro nás byla nejen výzva, ale především velký závazek. Museli jsme se vypořádat s legislativou i nařízeními Evropské unie, která takový web musí splňovat. Zároveň jsme se snažili o maximální přehlednost a moderní vzhled, který odpovídá současným trendům a potřebám jeho uživatelů.
 

Pavel Karba, CEO Devglobe s.r.o.

Představení společnosti VODA Želivka

VODA Želivka spravuje, provozuje, využívá a obnovuje vodohospodářský majetek velkého rozsahu Zajišťuje kvalitní pitnou vodu pro hlavní město Praha, část Středočeského kraje a Kraj Vysočina. Zároveň se stará o investiční rozvoj vodohospodářské infrastruktury v oblasti distribuce vody a ve výrobě elektrické energie z obnovitelných zdrojů. K tomuto využívá vodu z vodárenské nádrže Švihov na Želivce, která je největší vodárenskou nádrží nejen v České republice, ale i ve střední Evropě. Ta byla nakonec hlavní inspirací při přípravě vizuální stránky celého projektu.
 

Skupina VODA Želivka je specifický klient. Tvořili jsme v podstatě 4 dílčí weby pro celou skupinu v rámci jednoho projektu. Potřebovali jsme, aby naše weby, stejně jako naše společnosti, byly provázané a sjednocené. Kromě mateřského webu skupiny jsme potřebovali modernizovat nebo nově vytvořit také prezentaci dceřiných společností – Želivské provozní a.s., Želivské dálniční a.s. a Želivské rozvojové a.s. Devglobe proaktivně navrhl design, strukturu i směřování brandu, ve kterém se odráží pro nás stěžejní prvek, a tím je voda. Webu se podařilo vdechnout moderní dynamiku a vytvořit designově čistý a přehledný prostor pro jeho návštěvníky. To vše i s ohledem na extrémní objem dat, které bylo nutné přesunout v relativně krátkém čase.

Vedení skupiny VODA Želivka

 „V Devglobe přemýšlíme nad každým projektem komplexně. Nesoustředíme se jen na jeden ohraničený úkol, ale klientům vždy nabízíme něco navíc. Zde to byla například příprava komplexních foto a video materiálů včetně natáčení nádherných scenérií v okolí vodárenské nádrže pomocí dronu. Obsahové materiály posloužily nejen pro tvorbu webu, ale v budoucnu je VODA Želivka může využít i pro tvorbu dalších prezentačních materiálů,“ doplňuje Pavel Karba.

Úzká spolupráce s klientem

Během přípravy a dokončení finální verze webu byla klíčová úzká spolupráce s klientem. Grafická stránka byla průběžně prezentována a konzultována. Velkou pozornost jsme věnovali i tvorbě uživatelského rozhraní a uživatelského zážitku (UX/UI). Naším cílem bylo, aby veškerý obsah byl snadno dostupný a přehledný. Ve finalizační fázi jsme se potkávali osobně a ladili jsme poslední detaily dle přání klienta. Díky tomu výsledek odpovídá očekávání i potřebám skupiny VODA Želivka a my za sebou zanecháváme nejen weby, na které jsme hrdí, ale také spokojeného klienta.